קידום אתרים לעורכי דין

במדינתו קיימים כ- 50 אלף עורכי דין בתחומים שונים והתחרות ביניהם קשה מאוד

בקידום אתרים ישנם שתי שיטות לקידום האתר:

1. אורגנית

2.קמפיין ממומן

 

בשיטה האורגנית :

קידום העסק ע”י מקדם האתרים מתבצע בעיקר דרך מנועי החיפוש של גוגל,

משתמשים רבים צופים בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון או השני ואינם טורחים להסתכל בשאר העמודים הבאים בתור,

לכן חשוב מאוד לעורכי דין להופיע בראש הצמרת בחיפוש בגוגל וכך נוצרת חשיפה גדולה לעסקים,

תהליך זה לוקח זמן לא קצר אך שווה את ההשקעה הנדרשת לקבלת תוצאה מצוינת-להופיע בעמוד הראשון בגוגל ללא עלות לקליק.

יש מספר פרמטרים שאנו מפענחים שתורם לקידום האתר:

זמן שהיה מרובה באתר

תדירות כניסה לאתר דרך  מנועי החיפוש

כמויות הדפים באתר

שינוי קישורים בעמוד

שינוי תוכן וכתיבת מאמרים רבים

 

שיטה השניה- קידום ממומן

גוגל מציעה שיטת קידום דרכה בדרך המהירה ביותר,

 

תפורסם מודעה בעבור עסק באמצעות מודעות שונות שיופיעו בגוגל בעמוד הראשון בחלק העליון בדף, תתבצע תחקיר על מילות המפתח הרלוונטיות בעבור העסק שלך בכל פעם שמשתמש יקליק את מילות החיפוש שקשורות לעסק .למשל: שמשתמש מחפש עורך דין ותחום פעילותו יופיע שם העורך דין ותחום העסק שלו ,לדוגמא עורך דין תעבורה,עורך דין גירושין,פלילי וכו

בקמפיין בכל הקלקה בתחום של העורכי דין מדובר בסכום גבוה לקליק בגלל התחרות הלא קלה, לפי הסכום הגבוה ביותר לקליק כך האתר יהיה במקום הראשון ,בכל פעם שמשתמש יקליק את מילות החיפוש הנ”ל תופיע המודעה והתשלום יתבצע רק כאשר לוחצים על המודעה, באמצעות קמפיין הממומן הלקוח מחליט כמה לשלם בכל יום לתקציב של הקמפיין ולהפסיק את המודעה כאשר נגמר התקציב.

חשוב לתת את “המושכות” לידם של מקדמי האתר כדי שהעסק יתקדם למעלה.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *