1 תשובה
שלום רב!
הנחיית הסרה גורפת לגבי תגית keywords לא נמצאת באף מקום. וגם אם גוגל רמזו שאין הם משתמשים יותר בתגית keywords לצורך דירוג אין אפשרות לדעת מה קורה באמת "במחתרת של גוגל"
אך מתוך ניסיון העבר וההווה, תגית keywords כבר לא רלוונטית להשפעת הדירוג וזהו ההסבר ההגיוני:
גוגל בשנת 2016 מעוניין לקבל אינפורמציה של חווית משתמש ושביעות רצון המשתמש באתר ומתוך כך לדרג אתרים בתוצאות החיפוש.
את תגית ה keywords כל מקדם אתרים יכול לכתוב אך מה זה באמת אומר על האתר? והאם גוגל צריכה להאמין למקדמי אתרים?
בברכה,
אפקטיב קידום אתרים