1 תשובה
דר שלום,
למעשה תוכל לבדוק בעצמך איזו גרסה של הדף מכניסה יותר כניסות לאתר שלך, או אוספת יותר לידים. בתחום השיווק באינטרנט קיים תחום שנקרא בדיקות A/B. המשמעות היא פרסום שתי גרסאות של דפי נחיתה לאותו קמפיין, והפניית מחצית מהגולשים לגרסה A של דף הנחיתה והמחצית השניה לגרסה B של אותו דף, כך תוכל לבדוק איזו גרסה מצליחה יותר.
גוגל אנאליטיקס מאפשרת הוספת פרמטרים יחודיים ליצירת מספר גרסאות של אותו הדף, ומאפשרת לאסוף נתונים על כניסות הגולשים לדף, זמן שהייה בו ועוד נתונים. חפש בגוגל -custom variables – web tracking על מנת לראות את הקוד המדוייק.
בברכה
בתאל ויצמן